poniedziałek, 16 marca 2015

Rozdział 5: Że co!!! Nie mogę w to uwierzyć. Oni tu będą?!

Momentalnie wybiegłam z garderoby chłopaków i pobiegłam do mojej, w której była Mechi. Ja cała zapłakana położyłam się na łóżku, a dziewczyna podeszła do mnie i mnie przytuliła.
- Hej co się stało? - powiedziała Mechi.
- Jorge jest chory i on się we mnie... we mnie... zakochał. - i znowu zaczęłam płakać.
- To ty dopiero się domyśliłaś. Przecież to widać od jakiegoś czasu.
- Ja jakoś nie zauważyłam.
- Oj. Bo ty parzysz na niego jak na złego i niedobrego prześladowcę, a on nie jest taki.
- Skąd to wiesz?
- Co wiem?
- Że niby nie jest taki zły. - zapytałam.
- Bo już kiedyś z nim pracowałam.
- To czemu taki dla mnie jest?
- Bo on trochę dziwnie okazuje emocje. Ale uwierz, że jeśli to wiesz ze sprawdzonego źródła to tak jest.
- Wiem o tym od Pabla.
- To możesz być pewna, że bardzo Cię kocha.
- A... ale przecież on...
- Tak. tak wiem znęca się nad tobą. Ale Jorge to dziwny człowiek. A teraz idź się przespać, bo jest późno.
- Oki. - i chwilę później zasnęłam.
Po tygodniu nagrywania różnych scen wróciłam do domu gdzie zastałam Romana.
- Hej siostra. - powiedział cały ucieszony na mój widok. - Jak tam na planie? Co u Ciebie?
- Wszystko ok. A na planie ostatnio odrobinę nudno. A u Ciebie co słychać?
- Jest Ok. Wiesz, że za 2 tygodnie do Buenos Aires przyjeżdża WWE. - powiedział uradowany.
- Skąd to wiesz? - zapytałam.
- Znasz moich przyjaciół Dean'a i Seth'a?
- No znam. I co?
- I to, że oni zdali egzamin na zawodników i ostatnio zadzwonili, że ja też mam szansę, bo gala przyjeżdża do Argentyny. Odmówiłem, ale powiedzieli, że mogą załatwić mi kilka wejściówek.
- Ale bosko!!! Normalnie super!!!
- Słuchaj dalej. Zaproponowali, że możemy wziąć kilku znajomych, więc... zaproś kilku przyjaciół z planu na wspólne wyjście i pójdziemy sobie na walkę.

Heja. Mi się rozdział nawet podoba bo wrestling.
Wiem że krótki ale kilka godzin temu jeden dostaliśmy.
Ja spadam uczyć się do sprawdzianu z historii 😭
A na razie... Komentujcie. Ja się z wami żegnam. Dzięki. Cześć I na razie.
ElimelGamesPL
CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ = ZWIĘKSZASZ SZANSE NA POJAWIENIE SIĘ JUTRO RANO ROZDZIAŁU !!!

2 komentarze: