niedziela, 12 lipca 2015

Prolog

Ona - średnio znana argentyńska YouTuberka. Jest drobną szatynką z wieloma marzeniami. Chce pójść na studia informatyczne z profilem programisty gier lub na psychologię. Niestety nie stać jej na nie. Rodzina ma na nią wylane bo nie chciała brać udziału w rodzinnym biznesie. Wynajmuje małe mieszkanie niedaleko centrum miasta. Na YouTubie nie zarabia tyle żeby się z tego utrzymać dlatego musi dorabiać sobie w kawiarni niedaleko domu. Pieniądze z YT odkłada na studia. Ma najlepszą przyjaciółkę Albę, z którą od czasu do czasu coś nagra. To właśnie jej przyjaciółka zachęciła ją do nagrywania. Jej największym marzeniem jest pójście na studia.

On - największy argentyński YouTuber. Nie ma w Argentynie nastolatka który by go nie znał. Jest w stanie utrzymać ponieważ ma kilku dobrze płatnych sponsorów. Nie chce iść na studia. Uważa to za marnowanie czasu. Mimo sławy nie stał się pustą gwiazdeczką. Ma duży apartament w samym centrum miasta i często chodzi do jednej kawiarni. Uwielbia nagrywać gry i chellange. Rzadko robi to sam. Zawsze jak nagrywa jakiś chellange to w tajemniczy sposób zjawia się tam jego najlepszy przyjaciel Facundo. Uwielbia z nim nagrywać bo zawsze jest zabawnie. Ma dziewczynę Lily z którą jest przez rodziców.

~***~
Siemano!
Jest prolog :D
Nawet mi się podoba, a to nowość :D
Mam nadzieję, że nowa historia wam się spodoba.
Nie wiem kiedy pojawi się epilog poprzedniej.
Nie mam na niego weny.
I teraz mówię.
Rozdział 1 może pojawi się 25 lipca.
Czemu tak późno?
Otóż do 20 nie mam czasu, a jak dodam rozdział 1 chcę mieć tak w zapasie chociaż 2-3 rozdziały.
Wiecie. 
Zapas musi być.
Muszę się nauczyć pisać więcej.
Czemu?
Po wakacjach idę do 3 gim, a co za tym idzie będą egzaminy i nie zawszę znajdę czasu żeby siąść przy kompie i na czas rozdział napisać.
O każdej obsuwce w czasie was powiadomię tak dzień dwa wcześniej.
Więc no.
Ja się na razie z wami żegnam. 
Idę oglądać Harry'ego Potter'a bo na TVN'ie leci :D
A na razie... Komentujcie. Ja się z wami żegnam. Dzięki. Cześć i na razie.
Asia Ari <3
CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ!
P.S. Niedługo będę zmieniać wygląd bloga bo ten nie pasuje :D

5 komentarzy:

  1. Super wspaniały. Z tego już można zganąć , że prawdo podobnie Leon przychodzi do tej kawiarenki co Viola w niej pracuje. Hyba albo ja coś źle przeczytałam.Nie rospisuje się bo mam zaległości w gormie komęrowania
    Do następnego rozdział u.♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Rozdział świetny! Nie mogę się doczekać 1 rozdziału! +zapraszam do mnie
    leonettanowahistoria.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem <3
    Pomysł jak widzę się spodobał ;)
    Lub innego nie było.
    Historia będzie wspaniała. Ja to wiem ^^
    Kurde...Nie mam co pisać o prologu. To takie dziwne uczucie :(
    Ale wiem że cudowny :)
    Na "Po prostu Asia" wyjaśnie czemu nie pisałam komentarzy :)
    Czekam na pierwszy rozdział ;)
    Kinga ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobał a nie że innego nie było!
      Zawsze na upartego mogłam coś wymyślić :D
      O masz rację że o prologu nie ma co pisać :D
      I co?
      Uczucie dziwne bo z Twojego pomysłu?
      Ja muszę kończyć bo mama do spania mnie pogania :(
      Na szczęście mam telefon :D
      I tak jak miałam doła tak znikł.
      Poczytałam sobie komy tutaj i mi przeszło.
      Jeszcze dodam rozdział na BAM i kompa odłożę :D
      Asia Ari <3

      Usuń