czwartek, 25 czerwca 2015

Ogłaszam nietypowe konkursiwo :D

A więc ogłaszam konkursiwo.
Ale nietypowe konkursiwo.
Otóż waszym zadaniem jest...
No właśnie.
Nie każę wam pisać OS bo wiem że nie każdy ma do tego talent.
Nie każę robić nic związanego z grafiką bo to też nie każdy umie.
Ale...
Chcę żebyście wymyślili nowe opowiadanie.
Ale nie do końca chcę żebyście je sami wymyślili.
W komentarzach pod tym postem musicie mi napisać taki "formularz":
"Bohaterowie:
- Martina (Możecie dać jakieś nazwisko ale nie musicie) - Główna bohaterka (I tu kim ma być z zawodu i inne bzdety)
- Jorge (Tak jak u Tini możecie dać nazwisko, ale nie musicie) - Główny bohater (I tu to samo czyli kim jest i inne bzdety)
- (Imię i ewentualnie nazwisko postaci) - (Kim jest jaką ma rolę w opowiadaniu i koniecznie czy postać pierwszoplanowa drugoplanowa albo epizodyczna)
Miejsce - (Każdy wymyśla albo podaje prawdziwe miejsce w których ma się wszystko na początku dziać)
Fabuła:
(Wymyślacie fabułę)"
Może wam się wydać konkurs ciutek bez sensu ale mi się podoba.
Nie wiem czy woleliście stare opowiadanie czy chcieliście nowe bo dostałam tylko jeden kom!
Ale postanowiłam zmienić opowiadanie, bo Violetta się skończyła a to się dzieje na planie.
Poza tym nie miałam przekonania...
Ale nie ważne.
Stara historia była starsza niż wam się wydaje i wtedy jeszcze pisać nie umiałam za dobrze, a teraz jest lepiej.
Więc tak.
Są też pewne zasady...:
Bohaterów możecie dać max 7.
Nie wliczając Jorge i Tini.
Nie powinna nawiązywać do Violetty.
Nie może być zgapiona z innych blogów bo wtedy łeb urwę.
Nie może zawierać większości szczegółów. (Chodzi o dokładny plan zdarzeń)
Czas macie do 6-7 lipca czyli trochę macie a to nie jest jakiś mega trudny konkurs.
Po oddaniu koma sprawdzajcie czy wam niego odpowiedziałam.
Czemu?
Bo w komach poproszę was o maila żeby do was napisać i uzgodnić szczególiki.
No i oczywiście nagrody.
Jak się domyślacie główną nagrodą będzie to że napiszę na podstawie waszego koma opowiadanie.
Będą jeszcze wyróżnienia.
I w zależności od zajebistości waszego opowiadanie będę wam dedykować rozdziały.
Od razu mówię...
Dedyków będzie proporcjonalnie do wyróżnień

Myślę że konkurs nawet fajny.
Mi się podoba.
Jeżeli nie dostanę przynajmniej 3 prac konkursiwo odwołuję.
Więc...
Ja się na razie z wami żegnam
Papa
Asia Ari <3

7 komentarzy:

  1. Nie, nie nie. Nie możesz skończyć w takim momencie. Ja muszę wiedzieć co dalej. Plis. Albo choć taki dłuuugaśny epilog napisz. JORTINI FOREVER. Żeby byli razem. Nie lubię gdy opowiadanie jest niedokończone.
    Kocham :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie... Epilog będzie ale poza zeszytowy bo w zeszycie 2 sezon zakończyłam tak... Dziwnie. Że niby są razem, a na początku 3 sezonu jest opisane mega dziwnie że on ją zranił i w ogóle mi się nie podoba. A chodzi mi o to że to opowiadanie zaczynałam pisać pod koniec 1 semestru w 1 klasie a jestem w 2 (chodzi o gimbaze). Dlatego wolę zacząć pisać coś na wyższym poziomie i pomyślałam że zrobię konkurs. Poza tym tej historii już nie czuję... Dlatego zapraszam do wzięcia udziału w konkursie bo na prawdę warto.
      Asia Ari <3

      Usuń
  2. Sprubuje coś puźniej napisać

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem cię. Ja chętnie wezmę udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc zaczynamy ^^
    "Bohaterowie:
    - Martina Fary (nie wiem co to za nazwisko XD) Ma 19 lat. Właśnie kończy szkołę. Dorabia sobie w MCdonaldzie XD Jest średnio znaną youtuberką. Nagrywa różne gry. Prowadzi kanał o nazwie Tina. Jej najlepszą przyjaciółką jest Alba.
    - Jorge Daves Jest rówieśnikiem Tini. Najpopularniejszy youtuber w Argentynie. Nie ma nastolatka który go nie zna. Nie musi pracować. Za filmy zarabia wystarczającą sumę pieniędzy. Nagrywa wszystko co można, ale najbardziej lubi gry.
    Nie mam pomysłu na nazwę kanału. Od razu się przyznaję :) Ma dziewczynę Lily i najlepszego przyjaciela Facundo.
    -Facundo Tenado Ma 18 lat. Najlepszy przyjaciel Jorge. Chodzi do miejscowego liceum. Po szkole pracuje w kawiarni niedaleko jego domu. Jeśli Daves nagrywa chłopak musi tam być !! Postać drugoplanowa.
    - Alba Legio. Ma 18 lat. Najlepsza przyjaciółka Tini. To ona zachęciła ją do nagrywania. Uczęszcza do liceum. Ma bogatych rodziców więc nie musi pracować. Postać drugoplanowa.
    -Lily Wilson. Ma 19 lat. Pochodzi z USA ale kiedy miała 15 lat przeprowadziła się z rodzicami. Dziewczyna Jorge. Cieszy się że chłopak robi to co kocha. Postać drugoplanowa.
    Miejsce Argentyna, Buenos Aires.
    Akcja Martina stara się żeby więcej osób poznało jej kanał. Jorge dalej nagrywa i zadowala widzów. Nieco później odbywa się odpowiednik naszego IEM'a. Tam oboje się poznają.
    Jeśli chciałabyś coś zmienić to proszę :)
    Mail to kingaraczynska13@gmail.com
    Kinga ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kindzia :D
      Przyda się :D
      I jak już pewnie zauważyłaś najprawdopodobniej wygrasz :D
      Chyba że ktoś jeszcze do 23:59 dośle pracę w co wątpię :D
      W razie co odezwę się.
      Asia Ari <3
      P.S. Dalej czekam aż zmienisz nazwę :'D

      Usuń
    2. Kindzia.
      Dobra wiadomość.
      Wygrałaś!
      Gratulacje w najbliższym czasie się do Ciebie zgłoszę i wszystko ustalimy.
      A co do Sztory to jeszcze do 12 musisz poczekać :
      Jeszcze raz gratuluję :D
      Asia Ari <3

      Usuń