niedziela, 10 maja 2015

Rozdział?

Tak...
Znowu notka...
Informacyjna...
Nie wiem czy wiecie, ale ostatnio byłam chora...
Co z tego wynika mam trochę do nadrobienia.
To się odbije na blogu.
Nie mam pojęcia kiedy dodam rozdział.
Niby to nic trudnego przepisać i dodać.
Ale na jutro muszę się nauczyć na pamięć trenu Jana Kochanowskiego, nauczyć na kartkówkę z fizyki i na dużo innych rzeczy.
Teraz możecie mnie hejcić do woli, bo zasłużyłam.
Ale co ja poradzę że szkoła jest u mnie na pierwszym miejscu.
Muszę się teraz postarać bo niedługo koniec roku.
Nie mam pojęcia kiedy dodam rozdział.
Nie wiem czy uda mi się to przed wystawieniem ocen.
I teraz tak.
Na Sztory pojawi się kilka rozdziałów.
Ale nie myślcie sobie, że Sztory jest ważniejsze od Jortini.
BO TAK NIE JEST!
Oby dwie historie są dla mnie ważne. 
Tak samo Sztory jak i ta.
Tam po prostu mam rozdziały napisane na blogerze i tyle co będę robić to pisać notki i publikować.
Więc ja was bardzo sorry, ale bywa.
Muszę się trochę do nauki przyłożyć, a to i tak jest trudne bo już nie mogę się na niczym skupić.
Ciągle staram się podwyższyć sobie oceny.
Zwłaszcza z fizyki i chemii bo nie jest za dobrze...
Więc jeszcze raz bardzo was przepraszam...
Ale...
OGŁASZAM PRZERWĘ!
Tak...
Przerwę.
Coś takiego jak w szkole.
Tylko że ta będzie dłuższa.
Pozdrawiam was cieplutko ziomeczki :*
ElimelGamesPL aka Asia

3 komentarze:

  1. Dobrze cię rozumiem. I czekam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej tu dawna Małgo Sto, wakacje już wielkimi krokami więc mam nadzieję, że za nie długo wrócisz, ponieważ bardzo tęsknię za twoimi rozdziałami. Ale rozumiem cię sama chodzę do szkoły i musiałam sporo nadrobić, ale na szczęście u mnie już wakacje (mieszkam za granicą). No nie będę się już rozpisać. Pozdrawiam i będę czekać jak wrócisz! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że już oceny wystawione ale nie wracam z powodów prywatnych. Obecnie tylko mój jeden blog jest czynny. Jest on o zespole Bars And Melody. A czemu tylko on? Na niego mam wenę. Znaczy najbardziej na niego. Jakby ktoś chciał to procie:
      http://wieczna-przyjazn-bars-and-melody.blogspot.com/
      A nie wracam na pozostałe blogi z powodów prywatnych. I obecnie jestem w stadium załamania więc... Nie wiem kiedy wrócę. Ale już nie długo.
      Kocham was i dziękuję za cierpliwość.
      Asia Ari <3

      Usuń